Snö....

Nu har det snöat sedan igår eftermiddag..... en hel dm... har vi nog fått.....själv har jag köpt en julskiva... Absolut music.... köper aldrig skivor... men jullåten nr1....var med..... Mera jul,... Adolfsson och Falk.... Maken ruskar på huvudet....säga vad man vill... snön gör att mysfaktor....jul känns större.... bara det blir ljust ute... så ska jag ut och ta lite kort.... typiskt mig... vakna klockan 05.00 och vara pigg..... när man kan ligga och "tryna" och ha endast näsan stickandes fram... ovanför...kanten av täcket....

Kommentarer
Postat av: tina

mmmm, vist är det HÄRLIGT med snö, tintin bottnar knapt, jag skickar en snöängel till dig, kram

2009-12-23 @ 10:45:20
Postat av: M

Mer Jul och Mer snö.... mer kallt... (idag är det +) mindre slask.... visst är det mysigt med vinter.... hoppas på ett skidspår.... och sedan varm choklad med grädde... en del kan njuta av tillvaron....

2009-12-28 @ 11:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0