En bok...

Vi köpte en bok för ett tag sedan.... En GI-bok… det ligger liksom i tiden….. Vi tänkte att vi skulle komma till skott och börja använda den... recept för 4veckor, tabeller, förklaring vad GI är. näringslära.. … osv... 

Men när jag börjar titta i register så var allt i en enda röra, fisk bland grönsaker, frukt bland kött, vissa livsmedel stod på 3-4 ställen.... det fanns bara ett ord...KAOS....

Jag skrev till förlaget... ett av dom största i Sverige och frågade om ingen hade korrekturläst den innan tryck… sedan skrev jag ned ett par exempel. Igår fick jag svar från förlaget och dom skickar en bok till mig gratis… jag kunde gå in på deras hemsida och välja vilken jag ville ha istället… så nu har jag gjort det…

Hur som helst var det väldigt gulligt…. att erbjuda en bok, det hade jag rakt inte väntat mig.. utan jag ville mest att om dom trycker upp den i fler upplagor så kunde dom rätta till felen innan… tryck… För man förväntar sig lite mer av det bokförlaget… om man jämför med något källartryckeri…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0