Klockan....

Skrev den 30 december om att jag blivet med klocka... nu är jag utan igen... först lossnade armbandet.... lätt som en plätt....så var det fixat..... i lördags så försvann skruven som man ställer klockan så den stannade.
Det har inte ens gått 1 månad.... ???

Idag när jag skulle ned och byta den... så satte jag den på armen...och det blev kondens i den??... och jag fick höra att jag haft den när jag diskade... för det första har jag aldrig klocka när jag diskar.

Men jag sa åt tjejen att klockan legat sedan i lördags, och att felet var att skruven var borta... då slängde hon upp pengar för klockan... där var det inte ens frågan om att byta.... så nu går jag och köper batteri till mina gamla klockor, har ett par stycken att välja på...

Konstaterade ett par saker... vad gäller klockor idag...

Livslängden är cirka 3-4 veckor...
Dom tål inte att ha på armen, om man har fleecetröja och skaljacka, det blir kondens.
Norrmän kan inte tillverka klockor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0