Sjunger på sista versen....

Brevlådan våran sjunger på sista versen.... eller rättare sagt träställningen den hänger på..... Det har varit ett projekt sedan förra husägarens tid.... En sådan fin ställning med tak, för 4 år sedan målades tre brevlådor... Våran försvann någon gång mellan sommaren 07 och 08.
Jag målade en ny.... Maken grävde hålen till den ställningen.... gräset slogs.... men träställningen kom aldrig upp.... vid städning innan jul.... så kastade jag brevlådan som jag målat.... och i sommar gjuter vi en cementplatta och skaffar oss en veckobrevlåda.... den kanske inte blir lika mysig.... men man slipper, en brevlåda som hänger på trekvarten....


Kommentarer
Postat av: Dansbander

HaHa , där har jag alltså en hållhake på farsan och han som säger att det inte händer något för mig S

2009-01-26 @ 02:48:41
Postat av: M

Om du kommer upp och pratar, nästa gång vi kommer upp, så kanske vi kan hitta på någon fler hållhake ;)

2009-01-26 @ 15:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0