Städa lådor...

i datarummet... står en byrå som håller på att bogna...av allt som ligger i..... kastade en massa gamla julhälsningar från folk som jag inte ens kommer ihåg vilka dom är.... som man kanske träffade ett par gånger på någon semester .... hittade en massa negativ till kort... det som skulle bli diabilder och monteras i ramar...som aldrig heller blev gjort.... så jag hamnade i projekt inscanning istället... rätt som det var så fanns bara den här där... är från sommarstugan i jämtland, tagen en tidig septembermorgon... dimman låg skyddande över tjärnen.... solen började gå upp... det var så fint... nu har inte jag kunskaperna att kunna få ett negativ... att bli superfint kort... men det var ialla fall ett försök...

Kommentarer
Postat av: Nils

Njut Njut Njut!

2009-01-16 @ 02:54:40
URL: http://fevarin.blogspot.com/
Postat av: M

Så nu kan jag börja fylla på igen ;))

2009-01-16 @ 09:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0