Gjort en avsky lista….

Som segrare blev…. tapetsera ….. Det är så otroligt tråkigt…. Så hälften vore nog… jag kan tänka mig att mäta upp våder….Men att hänga upp eländet… nej fy…. först var det den beiga tapeten som skulle upp...


Fasade för fondtapeten... kant-i-kant... och sedan mönster...


Efter x antal tepausar… så har även dom sista våderna kommit upp…

Nu ska jag bara kantskära där det behövs… taket och golvlisterna… nej i vårt hus går det inte att skära till våderna jämt och hänga upp… takhöjden diffar på cirka 2-3 cm…. sedan är hörnen 90 gradiga överallt… men det är bara att gilla läget… och vara lycklig över att eländet är klart…
 
En sak vet jag… det kommer att dröja till jag tapetserar nästa gång…. Sedan kvarstår bara frågan… ska det bli det bli datarum eller ska det fortsätta att vara sovrum….?? Får fundera ett par dagar till…. Eller tills maken kommer hem från sitt fiske…

Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Det blev ett grymt resultat i alla fall! :D

2009-07-29 @ 22:28:35
URL: http://strawberriness.blogg.se/
Postat av: Lina

Men fy vad fint det blev! Ett riktigt bra tapetval och jag lider med dig, satte själv upp en findvägg i måndag.

2009-07-30 @ 07:28:08
URL: http://hyresfemman.wordpress.com
Postat av: Anonym

tack.. nu ska det bara städas..;]

2009-07-30 @ 16:52:45
Postat av: tina

va duktig du är ! jag skulle nog gett upp för längesen, meen va braa det blev !

2009-08-02 @ 19:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0