Synsam....

Var till optikern och provade ut nya glasögon idag.... tvi håken... inget billigt nöje.... Enda skillnaden mot hösten 2007 var att höger öga har -0,75 istället för -0,50 samt att brytningsfel har tillkommit. Det sista får man väl tacka Memira... är huvudet dumt får kroppen lida..

Men om jag nu ska ha glasögon...så får jag väl vara lite fåfäng.... tog ett par som går mot vinrött... lite färg skadar inte... hur som helst så är dom klara den 31juli.... den 10 augusti så ska jag på sista återbesöket hos Memira.... om jag slänger fram kvittot... undrar om dom betalar dom då....???? eller ger mig pengarna tillbaka.... är inte det policy...??? om inte kunderna är nöjda.....

Men jag fick i alla fall besked idag... att jag gått varvet runt... vad gäller min syn... den är i stort där jag började... så vänner... om jag inte hejar på stan... så beror det på att allt som är 10-20 meter ifrån... kan jag inte urskilja ansiktsdragen.... utan jag får ta er på kläder.... som ni troligen bytt sedan sist jag såg er... samt kroppsspråket hur ni rör er... 


Kommentarer
Postat av: tina

ha, ha du kommmer nog att bli en vacker glasögonorm.............

2009-07-22 @ 15:04:52
Postat av: m

Höll på att missa "gubben min" idag...tur så kände han igen mig ;)

2009-07-22 @ 22:40:53
Postat av: Markus

Riktigt tråkigt att det gick som det gick.. inte alls okej av memira..

2010-07-27 @ 17:25:25
URL: http://xn--gon-laser-z7a.se
Postat av: M

det är bara att gilla läget.... och nu har jag tid för att prova ut linser..... men som sagt man kanske ta tänka sig för både en och två gånger...För oftast är det inte så bra som det låter.... men efterklok går det alltid att vara....

2010-08-01 @ 21:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0