Väderoraklet igen....


Jag brukar inte kommentera saker jag läser... men den här gången måste jag nog fråga mig....
Hur länge ska Aftonbladet betala den här mannen... för hans spådommar...??? Karln har inte ett rätt....


Artikeln publicerades den 15 april på på Aftonbladet....där jag också har tagit den.. alla vet hur det har sett ut hitendags....
maj var ingen höjdare... juni var det 10-14 dagar..... juli har hit en tills endast bjudet på regn...regn och mera regn...det vill säga tämligen blöt.....

............
Väderoraklet Wolfgang Röder lovar en fin sommar i år.  Njutit av solen och värmen de senaste dagarna?
Lugn, det kommer mer. Väderoraklet Wolfgang Röder tvekar inte. – Den varma perioden börjar redan i mitten av juni och varar till mitten av augusti. Sol, värme och få mörka moln.
 Aftonbladets väderexpert, den tyske meteorologen Wolfgang Röder, blev glatt överraskad när han studerade förutsättningarna för sommaren.

........slut aftonbladet..........

mitt råd till Röder....putsa din spåkula.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0