Auktion…

 Årets första… när vädret är dåligt så passar det bra att gå på auktion…. det blev en vedkorg, Rörstrandsskålar till min såskopp, fisknät 2 stycken, av den gamla sorten i garn… maken fick en dammsugare… nä inte till städning utan till sotningen av pelletspanna, öppenspis och vedspis… sedan var det andra saker jag funderade på… men när han sampackade det med en massa annat fick det vara…och som vanligt tog mitt batteri i kameran slut.... så inga bilder... tacka vet jag AA-batterier...

Kommentarer
Postat av: Anonyma grannen

Dammsugare heter det väl iaf S



2009-06-22 @ 00:22:40
Postat av: M

hahah...vad fel det kan bli;).... nu har han fått sin dammsugare...

2009-06-22 @ 18:31:38
Postat av: Anonym

Damsugare är inte så dumt det heller :D

2009-06-22 @ 23:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0