Bloggar....

var in och kollade på dom andra bloggarna....på Vi i villa...... kan bara konstatera att vi lever i olika världar.... jag bloggar om min "park"....mina saker.... mina bilder.... Orkar inte snurra runt på webben.... för att leta bilder och lägga upp på min sida... i någon dröm.... önskan.... om hur jag ska/vill ha det i mitt hem... utan jag fortsätter med.... att måla mina prylar.... gå på loppis/auktion...stöka runt bland pallkragar....och örter.... i väntan på att vädret ska bli bättre.... det vill säga befriad från....regn...grått...och +10 grader.... jag tänker fortsätta att hålla mina vänner anonyma....både till namn och bild.... som bloggare är jag nog otroligt tråkig… inga sensationer här inte…;)… Enda som har hänt idag… hämtat dataskåpet Alve… och konstaterat att den nya kameran nu är i Örebro… det tog den 3 dagar att asa sig dit från Malmö…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0