Blomkrukan...

Vet inte hur det gick till.. jag har aldrig tyckt om terrakottafärgade vägar... jag ville ha plommonfärgade väggar....

Men stressen vid inflyttning... 3 veckor att försöka få bort... meanderslingor i turkost... vinröda sammetstapeter med medaljonger.... Småblommigt på svart botten i köket..blommigt golv...även det i köket..... Gröna medaljonger...  i datarum/gästrum..... inte nog med det... när det borrades ett hål i väggen för datasladd... så blev det en "krater" i rummet... (tur att maken borrade från vardagsrummet... annars hade vi haft en krater där)....


Inte ens i badrummet.... så blev man förskonad från blommigt.... något grönt... med blåa blommor...

3 sorters tapeter i hallen... det liknade fiskben, tegelvägg i svart och något som liknade utspottat snus... tapeteserade garderobsdörrar... med målad ram... som grädde på moset... så var alla skåpen i hallen och köket målade inuti.... I hall..prippsblå... i kök ...tomterött...

Hur som helst ... maken målar i tron ... att det var rätt färg... även om han tyckte den var lite konstigt.... Jag höll på att svimma när jag såg eländet..... efter den renoveringen så gick musten ur oss.... Men nu ska blomkrukan bort... en gång för alla....  .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0