Inget att rekommendera....

Lasik operation... .på ren svenska förbannade klåpare.... tur jag sparade mina glasögon från 2007... för annars hade jag inte kunnat köra bil...  nu ser jag som jag gjorde innan första operationen 2007... deras operationer går från en ytterlighet till en annan...
från att jag såg på var närsynt... så blev jag extremt långtsynt...  och nu är tillbaka att se på nära håll... det enda han skulle göra idag var att korrigera dubbelseende på håll... men jag skulle fortfarande se på håll... och det ska dom baske mig inte ha några pengar för...  Ska bli kul att höra vad dom säger imorgon....

jag har aldrig hört någon som det gått snett för... det tiger dom med... utan alla är nöjda...glada... och det är det bästa dom gjort... fy fan...

Sedan fick jag papper... att rekommendera folk till Memira för gratis synundersökning... aldrig att jag skulle utsätta mina vänner för det strul... som de sista två åren inneburit... jag har inte vunnit ett dugg.... utan förlorat en massa pengar... tid... humör som varit på noll....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0