3 år sedan....

på söndag..... sedan jag slutade röka... Det har varit väldans enkelt.... men efter en massa år... flertalet försök....att försöka bli av med Prinzen.... så var det väl bara tvunget att jag skulle lyckas...ett löfte när jag slutade var....... att aldrig bli en...oppstenat fd rökare......... som jagar livet ur dom som röker.... Att aldrig tjata på någon som röker.... att dom ska sluta.... för det är eget val.... och är dom som jag var......så röker man etter värre....bara för att visa vem som bestämmer.... det är som sagt eget beslut.....
Men för min egen del... är jag glad.... den 11 är det 3 år sedan maken gjorde samma sak......men jag hann först:)

Jo...det är Internationella kvinnodagen den 8 mars...... det var kanske därför jag slutade.... vem vet...

Kommentarer
Postat av: Tina

BRAVO !!!

tänk om jag kunde vara lika bestämd som du.....

jag vet att jag kan om jag vill,, men tydligen vill jag inte tillräckligt mycke.

kram, kram

2009-03-06 @ 19:21:20
Postat av: Sonen

Slutat igen?? Jag håller tummarna. Grattis på Internationella, det andra grattiset får du på tisdag L

Kram

2009-03-08 @ 09:06:01
Postat av: M

Tack...jag ska vakta telefonen...tisdag...



kram

2009-03-09 @ 16:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0