Parkeringsboten...

Var till bostadsbolaget idag för att få bort parkeringsboten, det finns skylt... det var bara att betala... tyckte han.. men jag har skrivet en överklagan till parkeringsbolaget så förhoppningsvis så avskriver dom den..
så här såg det ut den vägen som dom trodde jag åkte in vid.. där jag åkte in finns inga skyltar och den här ser man inte därifrån...Skylten är i buskage röda pilen....


Här tog jag ett kort där jag stod...mot den förmodade infarten enligt p-vakten.... och här kan man inte ens ana en skylt.. trots avsaknaden av skyltar blir folk lappade som bara den så fort dom står på går´n... undrar hur många som klagar..
Sedan fick jag höra om ett nytt fenomen vad gäller bilar... man bor på en adress...och bilen är skriven på en annan...på så sätt kan boende parkera på besöksparkeringen...och besökande...ja dom får hålla sig hemma eller gå...


Kommentarer
Postat av: m

Det heter otack är världens lön... och inte hjälpte det att överklaga rond 1, men jag gör ett nytt försök... tycker att avsaknaden av skyltar på platsen är fel....

2009-03-25 @ 22:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0