Enkelt....

att sy numera... hittade en bit tyg... rotade fram lite knappar... sedan så sparkade jag igång projekt kudde...
Nu skulle jag sy lite knapphål.... kollade i beskrivningen....plockade fram mojängen som man skulle ha.,..
placerade knappen.... för att veta hur stort knapphål...som behövdes....


programmerade maskinen...och det var enkelt.... tryck på knappen som det står en 9:a på...


placera tyget....och gasa utav....bara 17..... 10 minuter efter så har man 10 stycken..... knapphål.... rätt bra för att vara första försöket..... är van att vända...vrida....svära lite....och vända igen... sen blir det knapphål...;) inte en endaste liten....svordom.... kom över mina läppar.....


sedan skulle det till lite knappar..... räknade fel...den som jag hade som mall... fanns det bara 9 utav.... och jag hade 10 knapphål.... kolla i "Bra att ha lådan" hittade ett rör med.... gröna... som passade rätt bra...


Ströck på en bild... på kudden... var tvungen att testa..... sedan är det så kallat.... shabby chick..... av detta pysslande... blev det som sagt en ....... kudde...


och den gav jag bort..... men det var kul att testa... om man skulle klara av och göra en....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0