Tröttnar jag aldrig.....

Trivdes väldans bra i sovrummet.... men det störde att ingenting passade ihop.... sagt och gjort..... datarummet får bli sovrum .... Först var vi tvungna att rensa sovrummet..... och det hamnade i vardagsrum....

och hall....återigen var vi som värsta taikon.....
och på natten fick vi sova i soffan.... ingen vidare sömn.... sedan skruvade ned hörndataskåpet..... fattades 3 cm för att få ut det genom dörren..... trots att den var borttagen.... in i nästa rum... och så byggdes den ihop igen...

väl på plats kunde man tro att det var specialbeställt..... det var 7 mm till kontakt.... tur... för sådana detaljer tänkte jag inte på innan jag började stora flytten....


efter mycket bärande......kastande..... så tycker nog både maken och jag att det blev bättre.... men det har bara tagit 7 år.....

och sovrummet blev mysigare också.... första natten i nya sovrummet gick bra....bortsett från en del missöden... jag trillade ur sängen.... och maken var på väg in i datarummet efter ett toabesök.... men bortsett från det.... så sov vi gött....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0