Julen är kommen....på IKEA....

Igår var det Västerås…då jag inhandlade lite ljus… jo.. det är den årstiden…. Och så tyg… tycker att deras tyger är klart prisvärda…. Bra kvalitet… till....  som sagt skapligt pris… så åter en jul... med nya gardiner...  passade även på att köpa mattorna till sovrummet… mattorna som inte finns enligt hemsidan… dom vet inte ens när den kommer in.... trots detta så låg dom där och bara väntade på mig och maken....


Bilden är tagen på Örebro IKEA...


I Örebro… ett IKEA som jag tycker är bättre än Västerås… jo man har ett viss vana från dom varuhusen…J blev det en ljusslinga till en ljuslykta.... som jag tänkte skulle stå på mosstolen.... ljusslingan drivs av vanliga batterier.... hur bra slingan är... det återstår att se....  Sedan blev det …. mera ljus… block och värme… så nu klarar man sig fram till nyår…. Dom är duktiga att skylta på IKEA... allt ser så fint och mysigt ut....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0