Loppishelg....

Det blir nog ingen trapp.. åter igen sätter vädret käppar i hjulet…. Men istället var vi på Loppis… har ett favoritställe där jag alltid hittar något som man använder…. Denna gång en sprillans ny tryckkokare …. I kartong….. med beskrivning på hur den används… lite recept…. Den är redan invigd…. 180 kr var som hittat tyckte jag…

Hittade även en rejäl stor marmor mortel för 60 kr… där stöten var hel… träffade en som håller på och säljer … han tyckte att det var ett fynd….  

Sedan var vi på ett tredje Loppis… fast det var på söndan när vi åkte hem…. Där hittade jag en kokbok med recept på dragonkyckling…. Kyckling gillar jag och dragon har jag gott om….

 frottéhandukar till jobbet…. Samt en liten kort att ha tepåsar i...

Förra gången jag var där… så hittade jag en leksaksbil…. Som var exakt likadan som den jag övningskörde (privat) med…. Så jag var bara tvungen att köpa den… så nu står den på hyllan i köket…. Fast den jag övningskörde så faktiskt något bättre ut....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0