Det är väldans tjat….

Om snön och vädret… det är för mycket snö… inte för jag begriper hur 10-15 cm snö kan vara för mycket... nej mera snö till folket....  för kallt.... men då får man klä på sig...  förstår att det är kallt utan halsduk...mössa... vantar och så tennisskor på fötterna... midjejacka.... kortkort kjol... trött på vintern... men den har precis börjat... det borde vara sommar nu… jamen det har vi nyss haft.... …

Själv så tycker jag det är härligt att gå till jobbet…. Tar normalt + - någon minut… runt 10…. För mig tar det längre tid…. Eftersom jag kollar runt… fotar lite… tittar i skyltfönster… i morse var det som ett sagolandskap…. Vindstilla… himlen var mer blåsvart är svart… månen syntes… några stjärnor… lätt snöfall…  men jag fotade några ljuslyktor bredvid gångbanan..

temperaturen visade:

undrar vad den visar imorgon när jag går till jobbet... nu visar det runt -25.... så med andra ord är det friskt.....


Kommentarer
Postat av: tina

Du har så rätt, det är HÄRLIGT när temperaturen visar -10 till -20 torr sköön kall luft, -6 fyy snålblåst fuktig kaall luft......



Good fortsättning !!!!!!

2010-12-25 @ 19:57:39
Postat av: M

skönt att få medhåll...;D

2010-12-25 @ 23:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0