Fläkten på plats...

då var då kakel och fläkt på plats... i och för sig spelar det ingen roll... åker vi förbi här en vecka efter vi sålt lägenhet och flyttat så ligger väl hela köket på gården...

jag begriper mig inte på folk... dom klagar över att dom inte har pengar..... sedan river dom ut kök som kanske är ett par tre år gamla om ens det... river väggar.. flyttar väggar... sänker tak... ja,.. många är rent sjövilda...  om man målar om ett rum eller tapeterar lite... är väl en sak... men att ändra hela planlösningen är vad jag kallar överambitiöst...

helasjälv tänker jag flytta in... koka mig en kopp te...och bara njuta... sedan ska jag såga ned cypressen... och lite kryptallar... så om du är hågad "Richard" med motorsågen.. så är det bara för dig och Hya att komma....;

Kommentarer
Postat av: tina

mmm så sant vi lever i slit och släng åldern...

och pengar verkar alla ha, till allt,årt eller ??vårt kök från 1954 duger än när man bytt kyl, spis och innstallerat en diskmaskin.

kram från blivande goda grannar



2010-12-10 @ 15:21:59
Postat av: M

Jag har gjort både pankaka, våfflor och annat på ve´spisen i stugan... och det fungerar finfint... Jag håller med om att det är sorgligt att allt ska vara fabriksnytt för att duga... tror inte folk blir lyckligare för det....

tack tack... nu när det är klart... vill jag flytta....

2010-12-11 @ 11:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0