Idag har jag...... eller...

rättare sagt ikväll.....har jag gjort..... lite… godis till fredag.. nu gjorde jag det enkelt för mig… med Leilas cornflakes godis… lite ljus… lite nougat…. Lite Nutella… cornflakes… blandas… och doppas i mörk 70% tempererad choklad....  sedan på lunchen så var jag iväg till Röda korset och inhandlade bestick…. Varför äta med plastbestick när riktiga kostar lika mycket….?...  nog illa att behöva äta på papperstallrikar… nej… vi har ingen diskmaskin på jobbet… även om en del chaufförer verka tro det… så vår hustomte har gömt alla kaffemuggar….  Det verkar vara problem på alla arbetsplatser att somliga bara ställer koppen där dom råkar befinna sig när det är urdrucket…. Och… nu gled jag ifrån ämnet.. handlade lite skumtomtar… och annat godis också…  men som sagt jag har ett jobb och sköta också så man får ta det lite pö om pö….


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0