jag lovar…. Det här blir mitt sista inlägg om tele2 ….

för iår... kanske man ska tillägga.... har trott tidigare att det varit avslutat....

Men man kan aldrig vara säker… så jag skriver för i år….  fick en räkning som sagt… ringer och kollar om jag verkligen ska betala den… vilket jag tycker är fel…. Får då reda på att den är krediterad…. Borde jag inte fått besked om detta… ??? Jag var nämligen på väg att betala den…. För jag vill inte ha 160 kr i påslag för att jag inte gjort det….  Men då uppkom frågan…. Tror det var den 4:e  gateway dom skickat sedan jag tjatat att få tillbaka mitt telefonnummer… Frågan är om jag skulle betala dom andra som skickats…. borde jag inte ha tillbaka dom pengarna… ?  Men klart då betalade jag utan att kolla om jag skulle… hade jag ringt så hade dom kanske också varit krediterade…. Men nu fick dom betalt så då skiter dom väl i och betala tillbaka…..

 

PS. Personal från Tele2 behöver inte kommentera mitt inlägg, har ni inte jobb att sköta utan och sitta och kolla bloggar?????.... då kanske folk slipper och sitta i 20-30 minuter i telefonkö…. Gott nytt år på er….!! DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0