Invigning av skidspår….

”Richard” har gjort ett jättefint skidspår….. det är hans ryggtavla vi ser... 


och eftersom solen sken… och fåglarna kvittrade… och det inte var så kallt i luften… så skulle det testas…. Tänkte att vallen jag satte på sist… duger nog.. eftersom det var rätt varmt då också… men ack vad jag bedrog mig… inge glid… varken uppför eller nedför… enda glidet var väl… att det var bakhalt… och man fick jobba som bara den… för att komma upp för den lilla knycken…  och så saknades det lite fäste också… håhåja ja…
men jag fick ett kort på maken i alla fall.... själv kom jag inte med... för jag höll i kameran....

 så nästa gång ska vi vara mer förberedda… det lilla vi åkte…;) var kul…..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0