Marknadsundersökningar....

Min man har dragit vinstlott hos SIFO… vet inte hur många undersökningar han har fått dom sista två åren… inte nog med det… dom är så kallade frivilliga… svarar man inte så skriver dom stup i kvarten och tjatar…

I vekcan fick han en om Svenska levnadsvanor… 44 sidor   A4 sidor… rutorna var cirka 5*5 mm stora.. så det var gott om frågor…  allt från vilka TV-program , tidningar, radio, vad man tycker om reklam , handlar  osv.. eftersom jag  har större tålamod… så kryssade jag cirka 40 sidor på eget bevåg.. och 4 sidor frågade jag honom… eftersom vi lever ihop så vet man vad som handlas hem eller inte… likaså vilka tidningar vi delar..  säger bara… tur att inte jag också skulle svara… har för mig att någon gång så har dom skickat ut sådana enkäter till alla…. Men jag kanske minns fel… hur som helst.. nu är det gjort… och imorgon hamnar undersökningen i brevlådan…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0