Sängborden är klara......

… så nu har jag börjat måla skåpet… började med att slipa det… nu håller jag på och målar grundfärg… bara det är färdigt den 13 mars… för då kommer storebror hit på middag… då kan jag inte ha skåp mitt på golvet…. ser just nu inte speciellt... roligt ut... men det kommer.....

Tur att Coop har extrapris på färgen som jag gillar att måla med… 129 kr/l istället för 189…. Undrar om det är extrapris på 3l burkarna också…??

Vad som är bra med färgen..  vattenburen och miljömärkt med Svanen, Astma & Allergi symbolen och så EU-miljö godkänd... 
    

Att den sedan täcker bra.... torkar snabbt.... och är lätt att måla med....  en bra färg med andra ord....

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0