Vistaprint....

kör med långa leveranstider…. gjorde en beställning för i början av februari...  den skulle först komma den 19/2 enligt bekräftelsen... kom inte...  när jag går in och tittar står det 22 /2....  men det kom inte då heller...   Jag ringer ett telefonnummer som verkar vara i Sverige… en engelsman svarar…  när jag frågar efter en svensktalande person..  finns inte... Då får jag väl förklara för honom vad saken gäller…  får bara till svar att det är skickat...  jo, goddag yxskaft…. det kunde jag läsa mig till på deras sida… men frågan är… när kommer det….. försöker få reda på ett fraktnummer så jag kan spåra... får åter igen svaret att det är skickat...

Så den kundtjänsten ger jag inte mycket för…  Skriver dit... på svenska... får ett svar på svengelska... så gott som obegripligt..  samt att dom skickar över ett formulär hur jag tycker deras kundtjänst är… skrattretade… skriver svar.. den här gången på engelska så dom inte ska missa… vad jag tycker om deras så kallade kundtjänst….

 Jag tycker det är bedrövligt… varorna har jag fortfarande inte fått… jag har i alla fall betalat dom…. Så kommer dom så får man väl en glad överraskning….  



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag beställde visitkort åt mig och far men dom kom inte trots att vi betalade dom och t.o.m mailade bevis på att betalningen var utförd . Dåligt att dom inte kan fixa en svensk kundservice

2010-02-27 @ 02:32:52
Postat av: M

Jag har frågat flera gånger när det kommer... men svar...?? icke sa Nicke... tycker det borde vara förbjudet att sälja i Sverige om dom inte har svensk kundtjänst. Man tänker inte på att det är Hollandare eftersom reklam, hemsida är på svenska.. men som sagt det är sluthandlat där.

2010-02-27 @ 17:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0