Det blev en ....

Tipspromenad.... som påminde  om "Vill du bli millionär"... 

En fråga var vem är svenska förbundets kapten. Någon sådan finns inte.... Då fick man välja mellan L-Å Agrell som är Förbundsordförande för Svenska fotbollsförbundet..  Sven Hamrén som är Förbundskapten för svenska landslaget i Fotboll... Sedan är Hans Backe som är klubbtränare i USA.... så det var lite 50 -50 där....

Sedan kom Ring en vän.... namnet i en text... det klarade Hya.... 
 
Fråga publiken... som var lite tunnsådd.... så jag frågade maken... det var om Påskön hörde till Argentina, Chile och ett land som jag glömt vilket det är... 

på utslagsfrågan skulle man räkna en massa sköldpaddor.... inte lätt...


sammanfattningsvis var det mysigt i skogen... det är väldans fin slinga man går... ca 3 km lång......


sedan måste det ha blåst väldans lite dom sista 2-3 veckorna... eftersom snön är kvar på träna...


kan man konstatera... jag bor mitt i stan.. men trivs bäst uti i skogen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0