Var på

keramiken igår…. Så nu är det ännu en skål som ska brännas… och ges bort…. Sedan dekorerade jag min fikamugg…. Så den blir lätt att hitta bland alla muggarna…. Lite ljuslampetter blev klara också…. Värsta med keramiken… är att hitta på vad man ska göra…. Men det är en hel vecka tills jag ska dit nästa gång…. men och andra sidan kanske mina saker är brända och då har man lite att göra ändå... med glasyren....

Har ibland funderat att lägga upp på Tradera.... men frågan om man skulle få något för dom???

 

Sedan hittade jag min kompis skål…. På hyllan där sakerna ska slängas ?? den 1 februari…. Varför inte fixa ett skåp, plats för saker som av olika orsaker blir stående…. Skålen blev inte klar innan juluppehållet… Dom hade inte bränt den…. Och nu har hon ingen möjlighet att vara med nu i januari…. På grund av jobb…. Men hur som helst så tog jag med den hem…. Så den är räddad ”T”…..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0