Parken Zoo....

Vad håller ni på med??? tagit bort Fantomen grottan.... det blev Piraternas grotta????... men Fantomen tronen... krönikerummet... och skattkammaren var kvar...  vita tigern skickade ni till ett Dansk Zoo.. och hur det slutade har vi läst om i Aftonbladet... han blev slaktad och skinnet sålt...  så vid detta Zoobesök riktade jag in kameran på dom små varelserna….


han var så gullig med sina runda små fingrar.... det heter väl så även på en groda....


till granne hade han en liten grön ödla...

som vanligt var mina batterier till kameran slut... och som offtast så hade jag glömt att ta med mig... men i

souvenirbutiken fanns det både batterier och den här...

men nu var det som sagt batterier jag skulle ha....

Det här bältdjuret sprang som en skållad "Råtta"....


och i gropen bredvid så var det en modig rackare... jag skulle aldrig våga sitta framför tänderna på en krokodil/kajman.... även om jag råkade ha ett skal  runt...tyckte han såg lite grym ut....


En lite gräshoppa hittade jag också....

lite kaniner och marsvin... fanns också....



en fin liten tupp.... han gick där och "sprätte" bland alla hönsen.....



Nu hade vi travat runt i flera timmar.... så det var dags för hemfärd... fast först var vi tvungna att äta upp matsäcken....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0