varmt...

var i stugan i förra helgen... satte upp soluret... på en stolpe...

nu är den inte riktigt klart... men man hinner inte... hålla på... oftast kommer vi inte upp förrän vid 21 tiden. sedan är det klippa gräs, vattna... och så innan man vet ordet av... så är det söndag igen...

idag sa jag att jag ska inhandla cement till trappen.... 2 timmar senare började det regna.... undrar om det gör det vid stugan också... även om jag ska stå med regn, hagel och drivis... så tänker jag börja gjuta den i helgen...
i ärlighetens namn så har jag ledsnat... på att överhuvudtaget odla något...  förra årets skörd regnade bort.... årets torkar bort.. för även om spridaren går hela helgen... så hjälper det inte mot 30 gradig stekande sol....  som tur så satte jag potatis på balkongen.... så några blir det...
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0