rakubränning och mer saker....

till soptunnan.... Rakubränningen blev som sagt utav.... kruxet är mest, att kan man inget… så får man heller..... inte veta så  mycket hur…. man ska göra,… utan det är bara att hoppas att det blir ok…  stressigt.... eftersom det är ett kompisgäng... så har dom tydligen träffas tidigare.... och förberett alstren... vilket innebar att redan efter en halvtimme...... så skulle dom ned i tunnan för att brännas....

hoppades att äpplet skulle bli bra.... såg misstänkt fel ut.... när det kom ur eldningstunnan..

misstanken var som sagt rätt..... fler alster till soptunnan... fatet till äpplet.... ska den vägen vandra....  den börjar bli full.... hur kul är det att ha en massa misslyckade föremål framme....
för egen del...... så lägger jag ned projekt keramik… Spelar ingen roll hur bra sakerna är när det skröjbränns… när det blir skit efter sista bränningen.... men det har mer varit regel än undantag.... att det blir pankaka av det.... 

Nej… istället går jag över till sådana saker som jag klarar …. Fixa ordning på balkong… men vi hade slängt mattan… så det blir tilll att skaffa en ny… men jag fick planterat lite i balkonglådorna….

 Satte upp ett illgrönt parasoll….

 Planterade lite körsbärstomater och chili…. Jo det ska ned i en större kruka….

Lite potatis blev det också…. När allt var klart… så klädde jag om stolarna... Tyckte  det passade  bättre än blåblommigt… 

sedan målar jag väl om dom svarta.... men det blir en annan dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0