Får brev från....

Svenska spel..  jag tippar Lotto på nätet.. så slipper man hålla reda på rader och så vidare…. Hur som helst är drömvinsten uppe i 200 miljoner ??? kronor… Men vad i hela friden… gör man med dom pengarna…??? En och annat tiggare och även ett och annat friarbrev… lär man väl få… om man inte har sådan tur… att det hamnar hos damen ovanför… hon är 82,,, så hon kan behöva några friare;)…. ....

Själv har jag redan ”Gubben” min…. Men som sagt… det är väl lika sannolikt…. Som att åskan skulle slå ned i kåken…. Och plånboken är redan idag liten… utan alla pengarna… snål (läs ekonomisk,  om det ser bättre ut)….. är jag redan… så det är lika bra… att allt är som det är…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0