Lite galet...

När man är på resande fot... och inte har tillgång till dator och kan göra uppdateringar...på bloggen... det här med telefon... har jag inte fått kläm på ännu... sedan vill jag ha lite bilder... nu lånade jag ut min kamera till en kille som höll på med något skolarbete... så det blev knappt några kort tagna... Och andra sidan... så har ni väl fått eran... beskärda del av vinterkort... snö som snö....

Just nu längtar jag mest till stugan... skulle vilja göra en skidtur.... och så skulle jag vilja vinterfiska en gång... men det känns som det hänger på gärdsgårn... för det är trots allt bara drygt 1½ månad till 1:A maj... och innan man vet ordet av... så har löven musöron....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0