Alla har väl i jobbannonser sett….

Hur dom efterlyser en person… som kan ha flera bollar i luften… idag testade jag det….vaknade…. konstigt… en säng är aldrig så skön…. Som när man ska upp…. Cyklade iväg till jobbet…. Vid lunchen så var jag och köpte en ny roller… målningsjobb väntar…. Jobbade klart… cyklade hem…. Ned i tvättstugan…  med tvätten…. Upp och fortsatte måla skåpet…  nämner inte färgen….. ned i tvättstugan igen… hängde tvätt…la i mer tvätt…. Upp och sydde på gardinen….

. ned i tvättstugan…. Upp och målade mer på byrån… tvättade av mig målarfärgen…. Sydde klart gardin….
Iväg till årsmötet....för bostadsrätten... herre min je... vilka problem... tvättstugor...en gubbe hade räknat hur många som tvättade i mars... intressant ämne..;)..


 hem…. Plockade ned tvätt… städade tvättstugan…


Slipade klart byrån…. Gned in vax…. Som fick torka…. Drack te…. Polerade byrå…. Flyttade byrå… som blev TV-bänk…
.
 Och tv-bänk är numera ”bara” en bänk…. Detta tog… cirka 5,5 timme….sedan avrundade jag kvällen med mera te... lite uppdatering blogg....  Så nu vet jag vad som menas med ”Flera bollar i luften”….


Kommentarer
Postat av: tina

guud vad du är duktig ! men du är ju kvinna också.. coh vad fin byrån blev, kanonfin !

Kram från husbilsåkaren som snart är hemma igen.

2010-05-12 @ 14:21:39
Postat av: M

Då ska du se nästa projekt jag påbörjat... det går inte av för hackor....

2010-05-23 @ 22:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0