Jaha… nu var semifinal nr 2 .....

avklarad… hela tiden har jag tyckt att Bergendals låt har varit en …. På ren svenska skitlåt…, hela tiden har jag sagt att den inte kommer till final… och jag är ledsen att behöva skriva det… jag fick rätt… Salem el Fakir eller vad han nu hette… tyckte jag var bättre…. Man behöver kanske inte spöka ut sig som Lordi… men varför dessa ballader… Bergendals låt har bestått av två textrader… något enformigt…. Orkar inte ens skriva vad jag tyckte om kvällens begivenhet… men Ukrainas stack ut… Cypern la jag en röst på… Danmark, trallvänlig, Irland var väl den som var starkast i kvällens fält… men i stort var det ungefär samma mörker som tidigare i veckan…

Så på lördag eller när nu finalen går… så kan jag titta Läsa en bra bok, gå ut och äta med gubben min…  ja vad som helst utan att titta på detta…. Och det tycker jag är skoj….


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0