Sveriges snällaste, trevligaste by.....

har vi vår fritidshus i.... Eftersom man har snälla grannar/vänner på landet… så blev jag erbjuden ett växthus….. på cirka 10 kvm… och det kan man inte säga nej till…. Tack snälla rara… klart jag vill ha ett sådant…. Kan redan känna smaken av solmogna tomater…. så nästa helg när vi åker upp… ska vi montera ned… och frakta det över vägen…. Och fröerna som jag satt…. Kommer att förhoppningsvis bli gurka, tomater, paprika, chili och mangold....  

en annan granne hade som sagt målat och lackat årorna till båten… kan aldrig tänka mig att dom är så gulliga i stan… alla våra grannar i byn… är så otroligt gulliga, snälla, hjälpsamma… det måste vara Sveriges trevligaste by att bo i….  kram på er alla….


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0