Var ned på stan en sväng…

käkade på Åhléns… om nu lite Keso lite sallad och gurka kallas för äta… det var lunchbuffé…. Köttfärslimpa???... ngt torr…. Korv som flöt i fett…. Stekt kassler??.... kall potatis… .ingen sås…. Så därav min kesolunch.....med grönsaker…. man kanske skulle kollat först vad buffén såg ut.... innan man betalade....

Vi ställde oss frågan när vi gick därifrån….. varför gick vi inte på Flanör???.... passerade bokavdelningen… och hittade en projektbok till sommaren….

Hittade även min favorit…. CD-box Skenet, säsong 1-5, endast 199 kr… billigt…. Det är Hyacint värd…. hon är bara så go... Måste vara skönt... att vara så omedveten om omgivningen....

Nästa anhalt blev … Hemtex… som bytt ägare…. Och tydligen även inriktning…. På sortiment…. Ny finns det designade lakan…. Hela affären kändes bara beige… intetsägande….

Var in på väskaffären… dragkedjan gick sönder på väska jag hade med mig… så det blev en ny….. kommer nog att bli en favorit…. Lagom stor….och inte en massa fack....

Köpte present till kompisen som fyller….. äntligen har vi kommit på vad vi ska ge henne…. Vi ska ge…. Haha… nu blev du lurad ”T”… så galen är jag inte att jag skvallrar på bloggen… vet att du tjuvkikar…..

Sedan var maken så trött så vi gick hem…. Han kraken har varit sjuk i 2 veckor…. Så han är väl inte så pigg… sedan är han väl inte helt frisk ännu…  köpte tidningen… Maken blev i alla fall glad idag…. Hans IFK Norrköping…. Gick upp i allsvenskan….


Kommentarer
Postat av: tina

Present, nä att NI kommer är en present som passar mig perfekt...

Skööt om din krassliga make så han blir stark till

den kommande kampen.

Kraam

2010-10-19 @ 16:11:34
Postat av: M

men jag lovar... den här är... precis rätt... för dig.... och en liten sak.... ska man väl få.... när man blir en "stor tjej"...;)

2010-10-19 @ 21:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0