Härmed utnämner jag dig…

Till årets…..

 

-” Allsång är en folklig och festlig tradition både i Sverige och Centerpartiet. Med den här turnén förenar vi nytta med nöje. Det ska vara roligt att driva valrörelse” , säger Centerpartiets partiledare Maud Olofsson.

Tror du verkligen att bara för att två fjollor (Linda Bengtzing) ger sig ut på turné, och agerar lektanter, med allsång. Att det ska få folk att rösta på Centern???....

Jag tycker bara det är patetiskt…. Jag hörde eländet pga att jag jobbar i närheten… att höra deras hurtfriska kommentarer….. och när Olofsson pratade gjorde mig illamående…. Hon pratade som till 3 åringar…. Och inte till eventuella väljare….


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0