har nu två projekt på G….

utöver allt annat som jag håller på med…. En stegpall till mig….den gamla har jag i stugan.... och så här kan man bara inte ha den....

Och en liten pall…. Som jag ska ge bort… modellen är fin...

 

grundmålat… slipat igen… sedan ska det målas… och slipas en sista gång…. Vaxas… sedan ska jag fundera var mer att göra på pallen… men man får ta en sak i taget….

saker och ting gör sig bättre vita....

Var på loppis idag… och hittade en jättefin sänggavel… för 100 kr… påminner om den här bortsett att den var omålat… men jag har inga problem med det… för den här är 2000 kr dyrare….än mitt loppisfynd....

min gavel ska jag ha till gästsängen..den ska även ha annan text... för gästerna ska inte behöva kyssa mig godnatt... *L*  det klarar maken av... men det blir som sagt nästnästa projekt att fixa den…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0