jag hatar Spindlar....

tvi håken för spindlar... en gång när jag tvättade håret.. och skulle ta handduken som hängde på toaletten... när jag tog i handduken... så ramlade en spindel ned på golvet och kutade iväg... och den var inte liten... i går morse... när jag skulle stryka lite,,, så tog jag upp kläderna och la på soffan... längst ned i den blåa IKEA-kassen.. var det en bamsespindel...
slängde kläderna på soffan... det var den strykningen... när vi kom hem efter jobbet.. så kollade maken om den fanns där.. jodå... det var den största spindel som han hade sett... bortsett från tarantella... och jag som stod och strök kvällen innan... hade den landat på strykbrädan så hade jag nog fått hjärtslag....

jag har kommit till stadiet... att jag aldrig tar en handduk på toaletten om jag inte rister den först... likaså draperiet skakar jag... jag delar hellre rum med ormar.. möss... tvestjärtar än dom förbaskade spindlarna... plats.... men jag vill ha helt klart innan... jag fotar nästa gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0