Flyttandet.....

garaget är i det närmaste tomt på grejor.... men vinden och källaren återstår.. jo... vi har kvar lägenheten.. ska tapetsera.. och lägga in nytt golv i hallen och datarummet...
Ikväll ska vi hämta datorn... även om jag inte fixat internetuppkopplingen i huset... så kan man tömma kameran på kort.... inbillar mig att inlägg blir roligare då...

För övrigt har jag målat klart toaletten övre.. medicinskåpet är även det målat... vitt...vitt... vitt.. det ska bara dekoreras först... nej... något rött kors vill jag inte ha.... Nya skåpet som även det är under ommålning har kommit en bra bit i sin förvanling från furu till... annna färg.... lite pillergöra med ornamentet.. men tungan rätt i mun... så fungerar även det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0