Udda förfrågan....

ifrån frun.... till huset som vi köpt… fick en förfrågan… om dom fick ta med badkaret..??... blev så paff... så jag kom av mig…  hon började prata om renovering... hon pratade om Blocket...???  sa bara att vi inte har någon tanke på kasta ut något badkar….

jag är otroligt lycklig över badkaret jag har i stugan… där har jag legat många... vinterkvällar... och bara njutit.... lyssnat på radion… löst korsord…  och jag såg fram emot… bad i stearinljusets sken… men massor av bubblor… och dusch i all ära…. Men det är ortroligt skönt att bara ligga och filosofera i stearinljusets sken….




Kommentarer
Postat av: tina

MMMM håller med, en sån fråga ställer man väl bara inte... eller ???

kraam

2011-01-06 @ 19:35:52
Postat av: M

som straff får man väl inte komma in i huset förrän den första... dom flyttade nu i helgen.... Bara att hoppas att badkaret blev kvar...;D haha...skämt åsido det står nog där det ska stå...

2011-01-06 @ 23:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0