Bättre sent än aldrig…

Det är ”bara” 7½ år sedan som skåpdörrarna blev omlackerade… så det var kanske på tiden att sätta dit ett par knoppar… och magnet så att dörrarna förblir stängda…

klart som 17... att skåpet var öppet.. hade precis lagt in saker där... och av gammal vana.. så fick det vara öppet...;D

satte även upp en list i skåpet där mikron numera kamperar…. Och har väl gjort i nästan två år… det satt en hylla i skåpet som maken var tvungen att ta bort… så att mikron skulle få plats….  när jag kaklade färdigt innan jul…. Så kom nya fläkten på plats…. och då åkte kontakten in i skåpet…. Även en list satte jag upp i dag… eller rättare sagt tre blev det…. En på varje sida… och så en mitt bak i skåpet.. halvvägs in i jobbet... sedan blev det lite färg också...

allt sker innan man flyttar… hade vi gjort det tidigare så kanske vi inte flyttat…

Under tiden jag donade lite hemma så var maken och min lillebror iväg och hämtade skåpet…. Det var finare i verkligheten än på bild… och ändå var det väldans fint på bild…. Tur som en tok… skulle man kunna säga… att få ett sådant fint slåp....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0