Det finns något som jag gillar…

väldigt mycket… och det är gardiner… min gardinaffär… jo jag kallar den så… hade rea på julgardinerna… halva reapriset… helt otroligt... dom kommer att bli jättefina i huset… Sedan gäller det att ha framförhållning.. för nästa vinter kommer ….. skulle jag tro… liknande gardiner vara svindyra…

Jo… min gardinaffär…. Råkar jag komma in några dagar innan rea och jag gillar en gardin som ska ingå i den… så får jag reapriset… vilket är jättegulligt av dom…. Köper jag tyg… så klipper dom till den mönsterpassat… och så brukar jag få extra tyget utifall jag skulle vilja sy kuddar eller något annat till….  Behöver aldrig betala innan dom klipper… utan när jag hämtar… om tyget jag vill ha är slut så tar dom hem det åt mig…. Klipper till…. De mått jag ska ha… och så ringer och talar om att … nu är det klart…. Bäst av allt är att det är en Svanefors butik…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0