Nostalgitripp.....

Var till Akademibokhandeln idag… såg en almanacka som jag inte kunde motstå… liknande fanns i mitt klassrum… när jag gick i småskolan… man klistrade upp en bild varje månad… så på morgonen så drog vi ett blad så dagens datum kom fram..

Hur som det var rena nostalgitrippen när jag såg den… och den är betydligt roligare än den som man får gratis på ICA eller Energi och Miljö… nu är det bara eftersom klockan har passerat midnatt.. och det är torsdag idag…. Så får vi hämta nyckeln imorgon…. Det ska bli spännande….

Imorgon ska jag ut och handla lite engångstallrikar… eftersom jag tänker bjuda på mat till alla som hjälper till… nu är det ingen kulinarisk upplevelse utan det blir lasagne och sallad… och så vanlig dricka till… och så flyttdricka…. Maken och jag brukar alltid dricka Fanta Exotic när vi flyttar… så även denna gång…  Det känns som det kommer att gå som en dans denna flytt…...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0