Nu har jag fyndat…

hittade ett jättefint bord… (Made in China) …. Så jag känner inte…. Dåligt samvete för att jag tänker måla om det…… men tyvärr i fel färg… så det blir värmepistol, färgspruta och antikvax….. så då är det nog fint vitt….

när man lägger i iläggsskivan så blir det över 2 meter....

Känner inte dåligt samvete där heller.. att jag målar om ett bastufärgat skåp…..  hur som helst så gjorde jag en förfrågan…. för 2½ vecka sedan… på detta skåp…. det låg då på Blocket… för 900…

igår tipsade en jobbarkompis till mig om ett fint skåp… som var på Tradera…. Döm om min förvåning….. det var det jag hade sett på Blocket… så jag bjöd och vann budgivningen… men betydligt mycket billigare än priset på Blocket…. julgranen ingår inte....

Så nu ska jag ned till min Hovleverantör av målarfärg…. Och införskaffa en 3 liters burk…  Förvisso får jag vänta med målandet 1 månad… men det är OK….


Kommentarer
Postat av: tina

Oj vilket snyggt skåp !! Nu har du verkligen något att göra när ni har flyttat....

2011-01-06 @ 19:33:56
Postat av: Anonym

Du är välkommen över och kolla in mitt nya hobbyrum... det vill säga garaget... det har jag lärt mig av Hyacint.. att garage ska vara sällskapsrum...;D

nu går det undan... på söndag är det visning av lägenhet...

2011-01-06 @ 23:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0