Nu har jag varit....

med om något jag aldrig hört talas om förut.... ett nyinflyttat par.... som renoverat sin lägenhet... har nu satt upp inbjudan i hissen... om lägenhetsvisning..... frågan är varför...  någon hade satt upp lapp och frågat..." för sin egen firma... sina kompisars firmor... som är inom byggsvängen,,, el, kakel och snickare + målare... eller är det för Lökens..."  ett företag i stan som säljer mackor och sallader...  inget svar.... kom upp... men lappen försvann....

Eftersom jag varken gillar Lökens smörgåstårta, kaffe eller är nyfiken så kommer jag hålla mig hemma.... men till och med mäklaren tyckte det var ett underligt tilltag... nu är väl bilden inte så lyckad eftersom den togs i en hiss med dåligt lyse och genom ett plastglas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0