Nyårsdan....

idag tänkte jag visa en film från gårdagens fyrverkeri... men så kom maken ut på balkongen.... och glömde stänga av... utan det blev upp-och-nedvända hus... balkonggolv... jo då.... lite fyrverkeri blev det också...  så visar man det så måtte ni tro... att jag är helt snurrig.... så jag avstår....

vi tänkte även oss ned och titta.... på stans fyrverkri..... först träffade jag min kusin... så jag stod med hennes gatukorsning till hund....och pratade i en gatukorsning... då började hagla... så maken fick gå hem och hämta mössan.... sedan kom vi en liten bit åt stan... men då var det min tur... att gå hem..... så vi tar det nästa år istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0