Jag trodde att....

igelkotten som bor hos oss... bara hade två ungar.... jag har lagt till rikliga portioner.... till den lilla familjen.... men maten ville ändå inte riktigt räcka till... har svurit över skatorna i tron att dom varit och nallat.... satte till slut för en MDF skiva så att kottarna skulle få ha maten ifred..... Imorse... satt jag och mosade maten... när honom kom och började äta... att jag var där... brydde hon sig inte om... skulle hämta lite... friskt vatten .... när jag kom ut så satt det.... 1...2...3..4...5...6...7...ungar runt tallriken.... + mamman.... det förklarar åtgången på kattmat.... så nu får dom ett avlångt större fat att äta på.... så det inte är så trångt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0