kulturell... måste man....

vara, när man är på resande... fot.... på hemvägen åkte vi till rökstenen... blev lite förvånad över kommersiellt pådrag det var... för en sten....  tittade in i Rök kyrka som var rätt vacker... i fina ljusa färger.... vitt och grått..




sedan blev det en glass.... TipTop.... som är en av mina favoriter....

vi åkte förbi en... vindkraftverk.... väldans stora är dom på nära håll....


passerade Vadstena slott.... men det får bi ett besök vid senare tillfälle... då även klostret ska få ett besök..
skrev en uppsats om Heliga Birgitta i skolan... kalla det onödigt vetande men mycket av den... kommer jag faktiskt ihåg....


Nästa stopp blev vid... Tåkern..... men det får jag berätta om i morgon.. för nu ska jag .... ut och fara igen...'















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0